1. Kontaktní údaje prodávajícího:
Název: Martina Dudková
Sídlo: Hlaváčkova 1334/19, Praha 5, PSČ 150 00
IČO: 740 88 335
Zapsaná na živnostenském úřadě Městské části Praha 5.
Prodávající není plátcem DPH.
Kontakt: Martina Dudková
Email: obchod@andelskasvickarna.cz
Kontaktní adresa: Hlaváčkova 1334/19, Praha 5, PSČ 150 00
Prodávající obvykle reaguje na emailovou korespondenci ze strany kupujícího neprodleně, většinou nejpozději ve lhůtě dvou (2) pracovních dnů.
2. Informace:
Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) prodávajícího Martina Dudková, se sídlem Hlaváčkova 1334/19, Praha 5, PSČ 150 00, identifikační číslo: 740 88 335, zapsaný v Živnostenském rejstříku, úřad příslušný podle §71 odst. 2 živnostenského zákona (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím, viz. výše, a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.andelskasvickarna.cz (dále jen „webová stránka“).
Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby.
Ceny zboží jsou uvedeny u jednotlivých položek v e-shopu včetně daně z přidané hodnoty ve výši dle platných právních předpisů, kromě nákladů na doručení zboží.
Informace o přijímaných způsobech platby jsou uvedeny zde. Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby.
Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.
Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.
Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.
Fotografie uvedené na stránkách obchodu odpovídají prodávanému zboží.
Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
Všeobecná ustanovení:
Podáním závazné objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami jakož i reklamačním řádem a že s nimi souhlasí. Kupující je zároveň dostatečně informován před vlastním odesláním objednávky o možnosti seznámit se s obchodními podmínkami a reklamačním řádem.
Objednávky:
Pro objednání zboží prostřednictvím webového rozhraní obchodu vyplní kupující objednávkový formulář, který obsahuje zejména informace o:
– objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku eshopu),
– způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu dodání objednávaného zboží,
– informace o nákladech spojených s dodáním zboží.
Objednávka kupujícího uskutečněná e-mailem zaslaným na adresu martina@andelskekoralky.cz musí obsahovat nejméně tyto náležitosti:
– označení kupujícího
– jeho IČO (DIČ, pokud je registrován jako plátce DPH), pokud jde o podnikatele,
– platnou e-mailovou adresu a telefonní číslo,
– druh produktu (zboží), který jednoznačně určuje předmět objednávky, uváděný v ceníku dodavatele,
– množství požadovaných kusů zboží,
– přesné místo pro dodání zboží,
– výběr způsobu dopravy a způsobu úhrady kupní ceny zboží.
Kupující musí potvrdit seznam osob, které jsou autorizovány k zastupování kupujícího a zaslat originál dokumentu o zplnomocnění.
Před zasláním objednávky prostřednictvím eshopu prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil a má tak možnost zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky.
Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky objednávku kupujícímu zpravidla potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“). Objednávky zboží zaslané e-mailem jsou zpracovány nejpozději další pracovní den a následně je kupujícímu zasláno shrnutí objednávky zahrnující celkovou cenu objednaného zboží, způsob dopravy a platby a jejich náklady. Kupní smlouva je uzavřena okamžikem potvrzení zaslaného shrnutí objednávky ze strany kupujícího.
Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
Kupní smlouva mezi oběma stranami vzniká přijetím úplné objednávky prodávajícím, není-li výše uvedeno jinak nebo nevyplývá-li něco jiného ze závazných právních předpisů. O případném nepřijetí či výhradách prodávající kupujícího informuje a navrhne další postup. Za přijetí objednávky lze považovat i její faktické splnění prodávajícím.
Způsob uhrazení ceny zboží:
Kupní cenu zboží, jakož i veškeré související náklady je možné v plné výši uhradit osobně v provozovně prodávajícího v hotovosti, dobírkou v místě předání zboží prostřednictvím smluvního dopravce, nebo poukázáním kupní ceny na účet prodávajícího (2301478787/2010) pod příslušným variabilním symbolem, který platbu identifikuje. Kupující má možnost využít službu ePlatba, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Kupující prostřednictvím internet bankingu odešle platbu. Citlivé vstupní údaje, které zadává kupující do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zprostředkovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.
Platby kartou se uskutečňují prostřednictvím systému Barion. Informace o kartě se nedostanou k obchodníkovi. Poskytovatel služeb Barion Payment Zrt je instituce pod dohledem Maďarské národní banky a číslo jeho licence je H-EN-I-1064/2013.
V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do sedmi (7) dnů od uzavření kupní smlouvy.
V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
3. Doručování zboží:
Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 14 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle nejpozději do pěti (5) pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.
Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení, odešle prodávající kupujícímu ihned po převzetí zboží, nejpozději do dvou (2) dnů od převzetí zboží spotřebitelem.
Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.
Dopravu na určenou adresu zajišťuje prodávající, a to na území celé České republiky. Náklady na dopravu zboží se liší dle zvoleného způsobu dopravy. Konkrétní způsob dodání si zvolí kupující sám, aktuální cena dopravy je uvedena při objednávce na stránkách https://www.andelskekoralky.cz v sekci “nákupní košík” a také v dodacích podmínkách dle níže.
Cena a způsob doručení
Cena dopravy vč. balného v rámci ČR:
-
Zásilkovna – doručení na pobočku Zásilkovny – 72 Kč. vč. DPH
-
DPD kurýr – doručení na adresu – 109 Kč vč. DPH
-
Při objednávce nad 3.000 Kč je poštovné zdarma.